Forside > E-bøker > [Nybegynner] Prioriteringsliste for markedsføring

[Nybegynner] Prioriteringsliste for digital markedsføring

Denne e-boken er for deg som jobber med markedsføring, men syns det er utfordrende å prioritere hvilke markedsføringstiltak som skal iverksettes når.

Digitale markedsaktiviteter bør behandles som et maskineri der alle tiltak jobber sammen mot det samme målet: Økt kjennskap, flere kunder og økt omsetning.

Men hvordan gjøre dette på en mest mulig effektiv måte?

Basert på vår erfaring med bedrifter innen forskjellige bransjer og av ulike størrelser, har vi satt sammen denne e-boken. Vi håper den kan hjelpe deg prioritere i jungelen av digitale markedsføringstiltak.

Tiltakene er rangert fra 1-6 og vil vise deg hvordan du kan bygge stein på stein mot en allsidig og velprøvd markedsplan.


Dette lærer du:

  • Hvordan du få det rette grunnlaget.
  • Hvilke markedsføringstiltak som bør prioriteres først.
  • Hvor din bedrift bør være representert.
  • Hvordan du når ut til flest mulig i målgruppen din.


Vil du vite mer? Fyll inn skjemaet under og vi sender deg e-boken med det samme! Samtidig får du tilgang på flere nyttige tips og råd i vårt nyhetsbrev.


Din e-postadresse: